Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering a Foreign Market
Navrátil, Vojtěch ; Petr, Aleš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy of a company Alza.cz a.s. while undertaking a foreign expansion to a Polish market. The proposal is a reaction on a dominant position of the company on the Czech market and it tries to find a suitable way for organization's further development. The thesis includes an evaluation of both internal and external organization's environment, which is supported by suitably used analysis. The final proposal is based mainly on the presented analysis, it suggests steps which needs to be undertaken in order to successfully penetrate into the market and it also encompasses a simplified financial plan for a first year of company's presence on the market.
Rozhodování o sortimentu internetového obchodu
Kšíkal, Daniel ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Práce se zabývá tematikou category managementu v internetovém obchodě. Jejím cílem je idenfitikovat faktory týkající se sortimentu, které ovlivňují finanční výkonnost firmy. Výstupem práce je model aplikovatelný jako nástroj pomáhající při strategickém rozhodování o sortimentu. První část práce se věnuje základním konceptům z oblasti maloobchodu, marketingu a strategického managementu. Úkolem této části je poskytnout čtenáři teoretický podklad pro tematicky navazující praktickou část a seznámit ho s důležitými pojmy. Praktická část je zpracovaná na základě konzultací s odborníky z oboru a autorova vlastního zkoumání v rámci obchodní činnosti. Každá z kapitol představuje soubor kritérií, která vycházejí z analýzy firemních dat na trhu internetového maloobchodu. Kritéria popisují specifické rysy produktové kategorie, respektive jejich vliv na výnosy či náklady firmy. Součástí je pak i hodnocení zkoumané kategorie dle jednotlivých kritérií na datech z reálných firem. Cílem práce je podat ucelený pohled na problematiku rozhodování o sortimentu. Práce by rovněž měla posloužit jako průvodce základními znalostmi užitečnými pro řízení internetového obchodu.
Aplikace Business Intelligence v online retailu
Haloun, Petr ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací business intelligence (BI) v prostředí online retailu. Práce popisuje hlavní přínosy využití BI a poskytuje přehled odvětví úloh z e-commerce, kde se BI a Analytics nejčastěji využívá. Dále tato diplomová práce zahrnuje teoretický průzkum se zaměřením na metriky k hodnocení business výkonnosti v prostředí online retailu a popisuje leadery na trhu BI. Teoretický průzkum výkonnostních metrik je podpořen dotazníkovým šetřením v globální online retailové společenosti, který autor vypracoval a vyhodnotil. Mimo jiné, práce obsahuje popis praktického designu a implementaci BI řešení, které bylo vypracováno pro onu globální online retailovou společnost. Hlavní přidaná hodnota diplomové práce spočívá převážně v autorově návrhu a implementaci daného řešení, které bylo úspěšně zavedeno do společnosti jako hlavní BI systém pro reporting. Popis daného řešení se sestává z popisu integrační vrstvy, vrstvy datového modelingu a z prezentační vrstvy. Práce také obsahuje praktické příklady některých výstupů založených na konečném BI řešení. Přínosný je i autorův průzkum z praxe.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering a Foreign Market
Navrátil, Vojtěch ; Petr, Aleš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy of a company Alza.cz a.s. while undertaking a foreign expansion to a Polish market. The proposal is a reaction on a dominant position of the company on the Czech market and it tries to find a suitable way for organization's further development. The thesis includes an evaluation of both internal and external organization's environment, which is supported by suitably used analysis. The final proposal is based mainly on the presented analysis, it suggests steps which needs to be undertaken in order to successfully penetrate into the market and it also encompasses a simplified financial plan for a first year of company's presence on the market.
Development and outlook of online grocery retail in the Czech Republic and beyond
Biznár, Filip ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Cílem této práce je poskytnout existujícím velkým obchodným řetězcům, start-upům vstupujících na trh prodeje potravin on-line a potenciálním investorům do těchto start-upů rozsáhlý přehled úspěšných strategií v maloobchodě, přehled českého trhu prodeje potravin on-line a poskytnout doporučení, jak uspět na tomto trhu. V první části práce poskytujeme přehled historie maloobchodu a elektronického obchodování a několik rámců obchodní strategie, které byly navrženy akademiky pro dosažení úspěchu na těchto dvou trzích. V druhé časti definujeme on-line obchod s potravinami a představujeme různé obchodní formáty používané v tomto obchodě, analyzujeme obchodní strategie používané po celém světě a největší výzvy tohoto obchodu. V třetí časti poskytujeme přehled českého maloobchodního trhu s potravinami, a to jak on-line obchodu tak obchodu v prodejnách. V čtvrté časti prezentujeme poznatky z našeho zákaznického průzkumu a tvoříme naše doporučení na základě zjištění celé práce. Hlavním přínosem této práce je poskytnout integrovaný přehled trhu českého on-line obchodu s potravinami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.